Gwarancja

Gwarancja urządzeń z oferty TotalGPS nie obejmuje wad lub awarii spowodowanych niewłaściwym użytkowaniem, nadużyciem lub niewłaściwą konserwacją, nieprzestrzeganiem instrukcji obsługi lub eksploatacji ze sprzętem, do którego urządzenie nie jest przeznaczone.

Klienci mogą zwracać urządzenia wyłącznie w wyniku uszkodzeń powstałych na wskutek błędów w procesie produkcyjnym.

  • Wymienić można tylko produkt z ważną gwarancją
  • Akcesoria nie są objęte gwarancją
  • Urządzenie musiało zostać zakupione bezpośrednio w TotalGPS sp. z.o.o
  • Produkty należy zwrócić do lokalizacji wyznaczonej przez firmę TotalGPS w ciągu 30 dni od udzielenia i otrzymania potwierdzenia gwarancji

 

Masz jakieś pytania? Z przyjemnością na nie odpowiemy!

  • Numer telefonu: +48 737 737 411
  • E-mail: biuro@totalgps.pl

Zadaj pytanie, wypełniając formularz

Wyślij wiadomość

 

 

 

Nie jesteś pewien?
Umów się na prezentację!

Poznaj wszystkie korzyści monitoringu pojazdów podczas jednego krótkiego spotkania on-line.
 

Umów się na prezentację