Gwarancja
Gwarancja urządzeń z oferty TotalGPS nie obejmuje wad lub awarii spowodowanych niewłaściwym użytkowaniem, nadużyciem lub niewłaściwą konserwacją, nieprzestrzeganiem instrukcji obsługi lub eksploatacji ze sprzętem, do którego urządzenie nie jest przeznaczone.
Klienci mogą zwracać urządzenia wyłącznie w wyniku uszkodzeń powstałych na wskutek błędów w procesie produkcyjnym.
- Wymienić można tylko produkt z ważną gwarancją
- Akcesoria nie są objęte gwarancją
- Urządzenie musiało zostać zakupione bezpośrednio w TotalGPS sp. z.o.o
- Produkty należy zwrócić do lokalizacji wyznaczonej przez firmę TotalGPS w ciągu 30 dni od udzielenia i otrzymania potwierdzenia gwarancji
Masz jakieś pytania? Z przyjemnością na nie odpowiemy!
- Numer telefonu: +48 737 737 411
- E-mail: biuro@totalgps.pl